lördag 12 mars 2016

Nummer 107 - Materialismproblem

Myönnän, olen materialisti. Hehkutin viime postauksessa ostamattomuutta, ja heti seuraavana päivänä menin shoppailemaan, enkä todellakaan lähtenyt tyhjin käsin. Ja nyt tuntuu kivalta!

Vaikka ei ehkä pitäisi. Katselin sitten illalla tunnontuskissa paikkaa, johon voisi lahjoittaa tavaroita. Kaveri ehdotti Hope ry:tä. Kun katselin niiden nettisivuja, huomasin ettei minulla taida olla varaa lahjoittaa sinne, lastenvaatteita minulla ei tietenkään ole, ja erikoistavaroihin, kuten rahalahjoituksiin ja harrastevarusteisiin minulla ei taida olla varaa. Ajattelin lähinnä lahjoituksina verhoja ja päiväpeittoja.. En tiedä hyväksyvätkö ne niitä, täytyy udella sieltä päästä. Konttiin, SPRlle tavara olisi tietysti helppo viedä, mutta he myyvät osan ja lahjoittavat vain pienen osan. Ei sekään välttämättä huono asia ole, tarpeeseenhan niitäkin ostetaan, ja SPR kuitenkin myy ne edullisesti.

No, mitä sitten tänään ostin. Poikkesimme Klaffissa ja Piirongissa, tarkoituksena pyörähtää ja vähän vakoilla missä päin myymälää vuokraamani pöytä on. No, enhän minä sieltä tyhjin käsin lähtenyt.. Löysin -50% pöydästä Sandin silkkitopin, koko oli hieman iso, mutta rypytykset ja kuviointi peittävät sen hyvin, ja hintaa oli vain kolme ja puoli euroa! =) Lisäksi toisessa -50% pöydässä oli vessakyltti puoleen hintaan, eli siitä maksoin kokonaiset 25 senttiä, eli olin tosi tyytyväinen löytöihini, ehän niitä melkein lasketa, eihän?







Ideaparkista ostin pyyhkeitä. Minä, joka lupasin kuukausi sitten pyhästi R:lle etten enää osta yhtään pyyhettä koska minulla on niitä jo aivan liikaa. En yhden yhtä pyyhettä.

Mutta nää oli Tamperelaista designia! Ja sitäpaitsi pyörin pari tuntia R:n kanssa miesten vaatekaupoissa, joten olin ansainnut nää. Käytännössä.

Seliseli.

Asiaan: Ne on niin nätit! vaaleenpunasta ja pitsiä ja jee!




Oon jo pitkään jankannut R:lle, että pitää mennä joku perjantai "after workiin". Eilen saatiin vihdoin aikaiseksi lähteä, jaksettiin ihan tunti olla kaupungissa kun piti päästä kotiin nukkumaan... No, olihan se ihan kiva edes nopeasti vilkaista Tampereen yöelämää.





Julius kävi tänään myös retkellä. Kun lähdin ruotsiin, se meni omaan laukkuunsa odottaamaan, ja kun se perjantaina seurasi mua ulko-ovelle asti, jotta pääsisi mukaan, päätin että senkin pitää saada jännitystä elämäänsä, joten vein sen mummulaan. Siellä se oli koko päivän kun me shoppailimme, ja myös illan kun tuutoroin ja juorusin serkkujen kanssa.

K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar