torsdag 9 juni 2016

Nummer 122 - Vem kan skriva förutan deadline?

Sunnuntain "current mood"



Tässä parin viikon takainen postaus stressinvälttelemisestä:

--

Deadline on 26.5. Siihen mennessä pitäisi olla materiaalia opponentin luettavaksi. Lisäksi tiistaina on venäjän viimeinen koe. Ja minä vaan käytännössä suunnittelen juhlia, jotka pidän valmistumisen kunniaksi hieman ennen juhannusta. Joten nyt olisi aika saada gradua pakettiin, että juhlat olisivat ajankohtaiset joskus..

 Niinpä kirjoitan vähän blogia. HAH.

Vaikka koko kevät on ollut kannaltani tosi edullinen, sillä sukulaisen kämppä on superedullinen, ja ruokakulut ovat jaettu vähän 30-70 minulle, kun R on kuitenkin töissä ja minä en.

Lisäksi vaatteidenosteleminen on ollut hyvin vähäistä. Joulusta eteenpäin olen ostanut vain topin kirpparilta ja mekon iltajuhlaamme Uppsalassa.

Eilen kävin hennesissä ostamassa tänään oleviin kaverin valmistujaisiin mekon ja yhden topin. Hennesiin minulla oli äidiltä joululahjaksi saama lahjakortti, joten kauhean montaa euroa ei sinne tullut laitettua omia rahoja.

Tosin, juhiin menee aika paljon rahaa, vaikka juomia ostaisikin laivalta tai ruotsista. Lisäksi viikon matkat ja majoitukset Uppsalassa olivat melkein 800 €. JA sitten vielä varasimme juhannukseksi viikonloppureissun Viroon. Ja sekin reissu oli aika tyyris, koska on korkeasesonki.Että eiköhän näihin "pikku matkoihin" ole saanut kulumaan aikalailla sen mitä olen kevään mittaan onnistunut säästämään...

Ainiin, ja pari päivää sitten , kun oli sokoksella -20% päivät, päätin myös ostaa vähän NYXin kehuttuja meikkejä. Pari kymppiä nämä kaksi maksoivat alennuksen jälkeen yhteensä.

Contour-kynä ja anti-redness primer

Ohjeet, kyllä kiitos. BLENDBLENDBLEND
K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar